Kyllä. Juuri kun olin lähettänyt Jousimiehelle tekstarissa, jossa käskin kauniin sanoin painua helvetin viimeisimpään kolkkaan (kun ei ollut vastannut keskipäivään mennessä aamun tekstariini, oletin siis ettei haluaa enää nähdä mutta ei halua sanoa sitä minulle), niin kas, hän soittaa. Totesi unisena ja naureskellen että on aamu-uninen. Naureskelin siinä sitten ja sanoin että joo, se oli toinen vaihtoehto mitä olin miettiny :D. Sovittiin sitten tapaaminen yhdeksi päivällä kaupungille. Mh.
Paikalla oli kuin olikin, saman ikäinen heppu kuin oli väittänytkin, olin siis positiivisesti yllättynyt. Kahvittelun jälkeen lähinnä juoksin Jousimiehen perässä eri kaupoissa etsimässä lamppua. Mh.
Sovittiin sitten, että nähdään varmaankin loppu viikosta uudestaan. Mh.
Niin. Pää on nyt ollu vähän sekaisin, kun en oikein tiedä mitä ajattelisin.
Ekan kaupan kohdalla kun olin avaamassa ovea, ja kääntymässä Jousimieheen päin, näin hänen selvästi tsekkaamassa persettäni, repesin täysin ja mietin itsekseni ettei tainnut tsekkaamisen lopputulos miellyttää kun muuttui hieman vaikeaksi. Noh, myönnetään, ei mulla mikään pieni peppu olekaan, mutta se on osa mua. Ja kuten jo aikaisemmin sanottu - tulen kokonaisena, en osina.
Jousimies vaikutti oikein mukavalta, saman tyyliset maut meillä ainakin oli, ja pukeutuminen oli sellanen perustaso, ei kylläkään huono. Ja komea oli, kyllä. Ja vaikutti ainakin varsin rehelliseltä ja avoimelta.
Epäilen vain hieman että voisiko tästä mitään tulla. Enpä usko, mutta katsotaan. Katsotaan.
Nyt pitäisi kiusata itseään matikalla, vaikka innostus on miinus nolla. Mutta kaipa se on pakko. Vaikka onhan mulla huono omatunto siitä huomenna, laskin sitten kuinka paljon tahansa tänään. Mh. Mutta samapa tuo, yritän olla ottamatta liikaa stressiä.
Syön nykyään kauhean vähän. Ihmettelen itsekin mistä tämä johtuu. Mh.
Ehkä iltaan, ehkä ei.
Ainiin, ja repesin aivan täysin kun luin tämän. Hahahaa :D

"Thank you my babies!" said Phoebe with her sexy voice when she had a flu.