Nyt vittu tuli viimeinen pisara.
Kaksonen sitten ilmoitti lähtevänsä 2.-4.kesäkuuta järjestettävään festivaaliin Saksaan. Se saatanan kusipää ei ilmeisesti pätkääkään piittaa mun tunteista. Oikeasti. Mulle merkitsee enemmän se et Kaksonen on paikalla 3. kesäkuuta kuin mun mutsi. Valehtelematta. Sanoin sille puhelimessa että tämä on viimeinen pisara minkä se voi mulle tehdä ja löin luurin korvaan. Nykyään Kaksonen vihaa yli kaiken että lyön sille luurin korvaan, mutta nyt koin, että mulla todellakin on oikeus siihen. Multa Kaksosen on turha odottaa yhteydenottoa. Mä aion olla täysin hiljaa. Saa ite tulla koputtelemaan oveen tai soittamaan. Ja paras olis tulla ovelle.
Kuten varmaan jo huomattu, mä olen tietyissä tapauksissa pitkä vihainen (enkä vittu välitä kirjoitetaanko yhteen vai erikseen!!!), ja tästä tulen ainakin olemaan. Festari järjestetään vuosittain, mulla tämä päivä on kerran elämässä. Ja aivan sama, kuinka vähän se todistus loppuelämässä painaa, aivan vitun sama, koska kyse ei ole siitä. Vaan kyse on siitä, että joku näin tärkeä ihminen menee mielummin dokaamaan ns."ystäviensä" kanssa, voimatta jättää tätä väliin, jotta ei koe itseään ulkopuoliseksi, kuin tukee mua ja osoittaa että välittää. Ja tämä osoittaminen on hänellä aika korkeassa arvossa, kun kyseessä on kuitenkin perussuomalainen mies joka ei puhuen pahemmin tunteita osoita.
Hän tietää, etten voi oikeasti olla hänelle jostain vihainen, mutta tässä tapauksessa asia on täysin toisinpäin. Ja uskon että hän tuntee minut sen verran hyvin, että tietää asian.