Oli tosi mukava päivä, ottamatta huomioon että melkein myöhästyin ruotsin kuunteluista, mutta mitäpä pienistä.
Mä toivon niin lujasti pääseväni Muurlaan opiskelemaan valokuvausta, toivon toivon toivon. Tosin mä epäilen edelleen kyvykkyyttäni valokuvaajana, mutta toisaalta en ole oikein kunnolla päässyt esim. studioon toteuttamaan visioitani ja rahakin kun on tiukassa niin ei sitä ihan kaikesta mahdollisesti kuvia oteta. Mulla on aivan liikaa toiveita. Ekana on toi Muurla juttu, sit on uus digikamera, joka mahdollistais sen tosiasian, et voisin ottaa huomattavasti enemmän kuvia, ja samalla säästää rahaa, kun paskat voi poistaa ja oppiskin nopeammin/paremmin. Sit on auto. Kun toi Muurla ei nyt ihan ole keskellä meininkiä, ja joskus olis ihan mukava päästä poiskin sieltä....Mä tiedän, aivan liian suuria toiveita, ottaen huomioon vanhempien rahatilanteen, oman rahatilanteeni ja yleisesti ottaen koko tilanteeni. Huoah.
Mutta, yrittänyttä ei laiteta. Huomenna otan härkää sarvista ja soitan ässään ja pyydän töitä huhtikuun alusta lähtien. Kaipa sitä pitää nöyrtyä työskentelemään kauheassa paikassa jotta saa jotain mitä haluaa. Huoah.
Mutta hei, kyllä tämä tästä. K huomaa; olen optimistinen, huomaatko? :D
Huomenna olis luokan kanssa abiruokailu, joka ei innosta sitten pätkääkään, ihan vaan jo seurankin ja ravintolan kalleuden takia. Mutta pakko mikä pakko. No, ihan sama.
Ja jeejee, torstaina K tuleekin ja sitten on hauskaa hauskaa hauskaa!

 <3 muiskis <3
niin, ja jos yrittäisin pitää mielessäni tämän.
If it makes you happy
It can't be that bad
If it makes you happy
Then why the hell are you so sad
eikö tuo pidä melkoisesti paikkansa?