Huoah. Olen oikeasti kiitollinen et pääsen täältä huomenna pois.

G ja vanhin lapsi (5v.) on kipeinä, ilmeisesti oksennustauti. Nyt yritän pysyä mahdollisimman kaukana koko porukasta, etten minäkin tulisi kipeeks. Koska se olis piste iin päälle tälle lomalle, jos palaisin Suomeen oksennustaudissa. Kaiken lisäks en ymmärrä tätä jengiä. Kipeet pyörii ja oksentelee täällä olohuoneessa, eikä omissa huoneissaan. Eikä täällä ole aikoihin tuuletettu. Tuulettaminenhan on kaiken a ja o. Kylmä ilma tappaa bakteereita, ja ilma vaihtuu. Voi luoja. Argh!

Käytiin tervehtimässä mun cooleinta tätiä ja oli ihan mukavaa. Nyt maltan tuskin kirjoittaa koko juttua, koska mulla pyörii päässä yks upea pöytä minkä näin unessani. On pakko piirtää se, koska en halua unohtaa sitä.

Unelmoin edelleen miehestä, jonka kanssa voisin renoveerata, kunnostaa, jonkun vanhan ihanan talon, ja laittaa se just sellaseks kun on aina halunnu. Kyllä mä uskon että puuseppä on oikea ala mulle. Ainakin näin aluks. Voihan sitä aina muuttaa...

Huomenna lennän takasin, oon vasta joskus yhdentoista kieppeillä yöllä takas joulupukin luvatussa maassa. Sunnuntai meneekin sitten nukkuessa ja vaan palaillessa Suomen rytmiin.

Ehkä kirjoitan huomen aamulla, ehkä vasta sunnuntaina.

puspus!